Gott intryck?

[kc_row use_container=”yes” _id=”173662″][kc_column width=”100%” video_mute=”no” _id=”488657″][kc_column_text _id=”216067″]

Vilket intryck ger din hemsida besökaren?

[/kc_column_text][/kc_column][/kc_row][kc_row use_container=”yes” force=”no” column_align=”middle” video_mute=”no” _id=”572474″][kc_column width=”50%” video_mute=”no” _id=”174909″][kc_column_text _id=”774095″]

Är du trovärdig och pålitlig? Ibland när jag kommer in på en hemsida för ett företag jag inte känner till något om så funderar jag över om jag vill göra affärer med dem och om de känns trovärdiga. Vilket intryck ger din hemsida när man kommer in på den? Oavsett om du redan har en hemsida eller om du beställer en ny är det viktigt att fundera över hur du och ditt företag uppfattas av besökarna. Om ett företag inte känns trovärdigt har i alla fall inte jag lust att handla något av dem. Vad är det då som gör att man uppfattar ett företag som trovärdigt?

[/kc_column_text][/kc_column][kc_column width=”50%” video_mute=”no” _id=”989726″][kc_single_image image_size=”__empty__” _id=”793693″ image_source=”media_library” image=”22589″ alt=”Vilket intryck ger din hemsida?” css_custom=”{`kc-css`:{`any`:{`image-style`:{`text-align|`:`center`}}}}”][kc_spacing height=”20″ _id=”532328″][kc_column_text _id=”504434″]

Vilket intryck ger din hemsida?

[/kc_column_text][/kc_column][/kc_row][kc_row use_container=”yes” _id=”587164″][kc_column width=”12/12″ video_mute=”no” _id=”106161″][kc_divider style=”1″ _id=”8090″][/kc_column][/kc_row][kc_row use_container=”yes” _id=”66849″][kc_column width=”50%” video_mute=”no” _id=”288248″][kc_single_image image_size=”full” _id=”714283″ image_source=”media_library” image=”22593″ alt=”Vilket intryck ger din hemsida Verkar du pålitlig” css_custom=”{`kc-css`:{`any`:{`image-style`:{`text-align|`:`center`}}}}”][kc_spacing height=”20″ _id=”958854″][kc_column_text _id=”684494″]

Verkar du pålitlig?

[/kc_column_text][/kc_column][kc_column width=”50%” video_mute=”no” _id=”120378″][kc_spacing height=”20″ _id=”399834″][kc_column_text _id=”183792″]

Ja, det är en kombination av många faktorer:

  • Bra innehåll och välformulerade texter
  • Goda kundomdömen och recensioner
  • Portfolio över tidigare arbeten
  • Kontaktuppgifter till företaget
  • Tydliga villkor för köp
  • Information om och gärna bild på företagets medarbetare

[/kc_column_text][/kc_column][/kc_row][kc_row use_container=”yes” _id=”538346″][kc_column width=”12/12″ video_mute=”no” _id=”468426″][kc_divider style=”1″ _id=”878688″][kc_column_text _id=”414461″]

Det finns undantag

Visserligen finns det undantag och tillfällen du inte kan göra allt. Vissa yrkesgrupper kanske inte vill visa upp sin adress. Du kanske driver en verksamhet som inte får några recensioner. Det kanske är för hög personalomsättning för att det ska vara praktiskt möjligt att presentera alla på webbsidan osv. Men försök att pricka in så många som möjligt av ovanstående punkter när du planerar din hemsida!

Utöver ovanstående punkter bör du även se till att ditt bildspel ser proffsigt ut, se till att den inte ser föråldrad ut, se över vilka bildformat du väljer och hur snabbt sidan laddar. Anlita gärna mig för att göra din webbdesign!

Jag hjälper dig gärna att göra en snygg hemsida till företag!

[/kc_column_text][kc_divider style=”1″ _id=”285529″][/kc_column][/kc_row]

Gott intryck?
Rulla till toppen